Mmnj Kızlar 37+6 haftalıgım ve perşembe günü sezeryan olcam günüm perşembe günü 1 gün sonra yani bebişin haraket leri azaldı normalmi her zaman kıpır kıpırdı yerinde durmazdı tatlı bisy ler yedimmi çok az kıpırdıyo neden
Mmnj Melike_4949 evet canm öyle diyorlar ama bu zamana hep haraketlli idi dün azaldı haraket ediyor ama çok az