Mirayyymmm Aylardır hamileyim 🤦♀️ 😂artık cok zor geciyo yatamıyorum yatakta dönemiyorum catı kemigimin agrısından uyuyamıyorum artık minik kızım gelsin istiyorum herseyi hazır rüyalarıma giriyor her uyumama ama hala tık yok arkadasınki erkek olmasına ragmen 37. Ci haftada dogdu bizim kız yerini rahat buldu bugun tam 39+1olduk beniml~ aynı durumda olan varmı😒
GizeMete Benim de 39 1 amgunduzleri çok iyi ama geceleri yorgun düşüyorum. Hiçte açıklık Yok nasıl gelecek kızım bilmiyorum.
Mirayyymmm GizeMete aynen ne acılma ne sancı doktor 1 is ocaga kadar müdahale etmem diyor 1 ocakta suni sancı verecekmis olmasa her agızdan bir laf cok gec olur cocugu riske atma diyorkar ne] yapıcam bilmiyorm
GizeMete Ben de hyarın doktora gideceğim çarşambaya olmadı gün alacağım sezaryen için çünkü bu gidişle 41 ı bulur benim kız. Riske atmak isteniyorum bakalım🙏🙏🙏 çarşambaya kadar da normal gelirse ne mutlu bana🤗