Mommyyxx Kızlar selam, 3 gun önce yaptığım test pozitifti. Bugün çok fazla bel ağrım var sizde de oldu mu?
hunilimom Mommyyxx oldu ara ara kesildi geri başladı belim agrimadi kasiklarim ağrıdı ara ara ağrılar oluyor hayırlı olsun bu arada 🌸
eymenim_ Mommyyxx aşırı ağrıdı hemde oturamıyorum yatamıyorum bel kasık çok şiddetliydi test yapmamıştım ama diyordum ki hamile değilsem eğer bende bir sıkıntı var diyordum eşime o kadar yanii
Sedaork4 Mommyyxx ben reglime 4 5 gün varken aşırı bel ağrısı ve meme hassasiyeti şüphesiyle test yapıp silik çizgiyle öğrenmiştim