Tgcexxx06 BETA HCG m 8.56 çıkmıştı cuma günü Bugün tekrar verdim 1 e düşmüş neden olur başına gelen varmı acil
momofmychildren Tgcexxx06 beta düşüşe geçince kimyasal gebelik deniyor düşükten sayılmıyor ama sağlıksız gebelik olduğu için vücut onu atıyor ama üzülmeyin ardından hemen hamile kalabilirsiniz 🌸