Pempecikk 35+2 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah. Ama 2 gündür geceleri bile uyandıran bir mide bulantısı var bende. Bunu yaşayan varmı ya da hamileliğinde yaşamış olan biri…
Sadiye4774 Pempecikk yanma nasıl normalse bulantı da normal bence. Bebek iç organlara baskı yapıyor ya ondan kaynaklı bence
Pempecikk Maisina Yok tokken de oluyor 2 gündğr elimde cubuk kraker var. Acaba diyorum doğum mu yaklaşıyor
Sadiye4774 Pempecikk ay valla benim de kızımda ilk aylar bir de son iki ay falan mide yanması olmuştu.bunda hem yanma hem şık tuvalete gitme olayı hiç dinmedi hala devam ediyor. Her bebek farklı oluyor. Ama çok kotuyde bir doktora gorunun isterseniz
Tugcetarar Pempecikk bugün gittim 100 ün uzerinde sanci cikti cuma tekrar cagirdi kilosu 2700 olmus erken dogum riskim var
sumeyra14 Pempecikk mide bulantısı sonucunda ne yaşadınız doğum oldu mu Ben yenile 35.haftamdayim ve bulantı yaşıyorum erken doğumdan korkuyorum