ilaxidexi Ankara-58 aslında değil ancak doktorun görüşü önemli burada bir de kişinin çatı, açılması vs önemli. illa normal doğuracam diye boydan boya dikişli olanlar var
NoNameee Ankara-58 bizim bebişin 3 hafta önde baş çevresi. Normal doğum riskli olabilir dedi sezaryana gün aldık
eymenim_ Ankara-58 2 hafta öndeydi başı 18 saatte doğurdum 😁 ama Dr bana hiç birsey dememişti zor olur falan diye