Kızlar ben iki hamilelikte de erken doğum yaptım bunda da ne kadar yapmak istemesem de sanırım yine aynı şeyler olacak korkuyorum baya dün gece ağrılarla uyandım ve daha uyuyamadm nefesim kesiliyordu resmen şimdi de afedersiniz vajinanın hemen üstü kasıklarım ve belimde ağrı var baya zonkluyor ama doğum sancısı mi acaba yarın randevum var bugün acile gitmek de istemiyorum çünkü direk açıklık bakalım diyecek