cennettemel Kütahyada en iyi kadin dogum doktoru kim devlette samet temel diyorlar iyi bi doktormuş eskisehirden gelmiş fikir verebilecek varmi
Hafize123 cennettemel devlete gıtmıyorum ama anadolun hastanesı Yasin bıyıka gıdıyorum tavsıyem amelıyatı doğumu çok güzel parkhayatta ebru patlakoğlu var oda çok güzel
Ayseediz cennettemel cnm hiç korkma en fazla kuveze alırlar bi yerde okumuştum aynı senin durumunda kuveze almışlar bebeği hatta benim var iki doğumum oğlum 31 kızım 32 haftada doğdu çok sağlıklılar şükürler olsun
Ayseediz cennettemel Rabbim ne dilerse o olur sen dularını eksik etme bende samet beye gidiyorum mukemmel bir insan çok ilgili bilgili
Ayseediz Hafize123 kutan beye bende gittim memnun kalmadım eli yüzünde deyip bebeğimin fotoğrafını bile vermedi
Hafize123 cennettemel bır oncekı gebelıgımfe sağlıksız kese seklı yamuk bu bebek düşer fln dedi sonra başka doktora gıttım gayet sağlıklı kese dedi ve gebelıgım normal gıttı orda begenmedım
cennettemel Ayseediz samet bey de bebeğim 1678 gram cikiyor haftasiyla uyumlu diyor kuthan beyde 1420 cikiyor hepsini gectim duyduguma gore hasta gelsin diye surekli olumsuz seyler soyluyormus ve butun hastalari sezeryan oluyormuş para icin diyorlar
Ayseediz umran43 cnm bazen istesende kendiliğinden bebek gelirse normal doğum oluyor zaten ben hep istedim olmadı normal doğurdum
cennettemel Ayseediz kesinlikle artik bunu dusunmeye basladim ilk gittigimde cocuk gayet iyi dedi beni olumlu konustugu icin bagladi daha sonra hic olumlu bisey duymadim surekli ölebilir garanti veremem ölebilir garanti veremem diyor bana
Ayseediz cennettemel valla cnm banada saçma saçma şeyler söyledi suyun çok fazla falan dedi iki kere fotoğraf istedim vermedi birde daha muayene etmeden devamlımı geleceksiniz dedi bizde hayır dedik hep olumsuz konuştu can sıkıcı şeyler söyledi