Gulu111 Yerleşme kanım geldi 2gün ama testler neqativ 🥺 ama yerleşme kanı oldugundan çok eminim 2-3damla kahverengi bişeydi adetden 4gün önce. Bu durumda ne yapa bilirim?? Kan vermek erken diye henuz düşünmüyorum ne zaman test yapsam dogru gösterir?
momsssss Gulu111 7 aralık bende yaptım dün negatif ama bildiğin hamilelik belirtilerini yaşıdım yaşıyorum ama bugün karın ağrım var adet olacam büyük ihtimal
Ebruebos İnşallah gebeliktir canım ama korunmadığımız için kanamamızda değişiklik olabiliyor. Benim geçen ay yerleşme kanaması gibiydi sonra adet oldum. İlk gebeliğimde olmuştu yerleşme kanaması aynısıydı.
Ebruebos Benim yarın bat 😊 gelen giden yok ama karın ağrım oluyor ara ara hafif hasta olacak gibi de hissediyorum. Hasta olmadan 1,2 gün önce kahve lekelenmem olurdu hep olmadı. Ama adetim gecikebilir 1,2 gün.
Ebruebos Ben eleniyorum kızlar adet olcam 🙃 zaten pek planlamamıştım bu ay adete 8 gün kala falan oldu ilişki o da olmamış. Bu ay planlıyorum.
Gulu111 momsssss aynen ya bendede karın ağrısı başladı şuan ve regl ağrısı gibi, ama 2gün kan gördüm yerleşme kanaması zann etdim ağrı çpk herhalde adet olucam🥺
momsssss Gulu111 ama adet olsan arkasında baslardı iki gün öncesindenkan gelmezki yerleşme olabilir yarına gene test yapacağım
Minikkelebegim13 Gulu111 Benimde bat yarın dün sabah test yaptım negatifti. Göğüs hassasiyeti karın ağrım var adet olcakmışım gibi dünden beri🥺 bugün belimde ağrıyor henüz olmadım ama olması yakın hissediyorum 😞
HelloooMomy Bat 8 Aralık bende regl olacağım gibi hissediyorum ☹️ Testlerim zaten sürekli negatif. Dün sabah yapmıştım. Elimde test kalmadı almayacağım da begatif gördükçe kafama takıyorum. 🥲😔
momsssss Bence hamile olsaydık mutlaka bukadar teste çıkardı kızlar kabul edip yapmasak daha iyi bence
Busuyil Bat yarın olmasına rağmen az önce hastalandım, sağolsun reglim gününde bile olmuyor heyecanlanmama müsade etmiyor hep erken geliyor 🥹
momsssss Gulu111 ben bugünde yaptım negatif adete 2 gün var artık kendime regli kesinlikle hazır ettim
Bussra_1809 Gulu111 benimde bat 10 Aralık 9 unda test yapmayı düşünüyorum Akıntınız var mı acaba benim hiç yok şu an
Gulu111 momsssss bendede neqativ ama yerleşme kanaması gördüyüm için biraz ümitliyim sizde kaybetmeyin inancınızı inşAllah hamileyizdir😍 benim ablamda adet gecikmesenden sonra da göstərməmişdi test baze böyle ola biliyo