AnneBi Kızlar selam. Ben 27.haftadayım tabii ki yan yatıyorum ama yan yattıgımda sol gögsümün altında cok ciddi bi karıncalanma oluyo ve gecmiyo. Cok rahatsız bi his oldugu icin yatamıyorum geceleri. Var mı yasayan? ☹️