Meral- doktorumun kesin yapmamız gerekiyor dediği tek testti. Hiç benim tercihime bırakmadı yaptırmamiz gerekiyor çok önemli bir test dedi bende doktorumun bilgisine çok güveniyorum o yüzden yaptırdım bir sıkıntı yaşamadım gayet güzel geçti. Gebelik şekeri çok sıkıntılı bir durum eğer test yaptırmazsan ve şekerin varsa bunu bilemezsen çok sıkıntılar yaşayabilirsin Allah korusun. Ben yaptırılması taraftarıyım.