Farsl55- Elifinannesi5454 amin inşallah canım ben 24 haftalığım 3 4 gün önce öğrendim bebek gelişimi 19 da kaldı. Ben bu testi hamileliği öğrenince yaptılar pozitif geldi antikorun var dediler sonrada daha hiç bakılmadı bebekte virüs var denilince tekrar bakıldı başka testlerle birlikte onlarda pozitif geldi Elifinannesi5454
Elifinannesi5454 Farsl55- bnmde 5 hftalkkn pozıtıf geldı ama bna kesn bebege gecms demedıler oncesndede bulasms olablr dedıler yakn zamnda gecrmssn dedıler suan 11 hftalıgm ılerleyn aylardamı bellı olack demkkı Allahım hepımıze ferahllk versn ınsallh
birmeleginannesi_ Edos123 evet oda geçmişteki virüs şimdiki değil o bağışıklık dedi biraz rahatladım 🥰
Cgdmustn Farsl55- yaşayan biri olarak 30 haftalık doğum yaptım acil olarak kalp atışı yavaşlamış diye 2 gün yaşadı sonra kaybettim ölüm nedenini araştırırken otopsi de cmv tutulum çıktı doktorlar yaşamaması daha iyi diyorlar :(
Farsl55- Cgdmustn başınız sağolsun canım evet cmv de yaşamaması daha iyi bana da bütün doktorlar sonlandır diyor yani çok zor süreçler Allah yardımcımız olsun
Farsl55- birmeleginannesi_ evet zaten diyorlardı covit geçirenler ve aşı olanlar 5 yıl çocuk yapmasın diye
Tugce889 Farsl55- gebeliğin ilk başında antikor testi yapıyorlar cmv igm igg… o testlerini yaptırmış mıydınız acaba 🙏
Farsl55- Tugce889 rubella bakmışlardı sadece pozitif gelmişti ama önemsiz dedi belki de onun hatası yüzünden oldu
Bebitom72 Farsl55- merhaba. Nasılsınız doktor ne dedi. Bugün başka doktora gidecektiniz. Hayırlı haber vardır inşaAllah.
Bebitom72 Farsl55- Rabb’im yar ve yardımcınız olsun. Duamdasınız. ne desem, size nasıl teselli etsem… İnanın dua ediyorum size. Allah şafi ismiyle şifa versin inşaAllah.