Farsl55- Kızlar ne olur bilen yaşayan yaşsın Cmv virüsüm pozitif geldi bebeğe geçmiş ve gebeliği sonlandırmam istendi 6 aylık hamileyim yaşayan var mı
2erkek1kiz Farsl55- Çok üzüldüm canım bilmediğim bir hastalık başka çaresi yokmu yani gebelik sonlanması da çok ağır
Bebitom72 Farsl55- komşum da doğuma yakın sonucu çıkmıştı. Ama o doğum yaptı. Bebeğinde duyma kaybı vardı. Cihaz ve sonra ameliyat oldu. Duyuyordu çocuk şuan 3 yaşında galiba. Bazı hastalarda göze, bazılarında kulakta sıkıntı oluyormuş.
Farsl55- Zeybikk 20 24 haftalık detaylı usg de çıktı canım beyni geri gelişmiyor diyorlar büyün organları sıkıntı çıktı
Farsl55- Bebitom72 🙏🙏 bende detaylı usg de öğrendim bebeğe geçmiş virüs beynini etkilemiş ve beyin gelişimi durmuş ben 24 haftalığa yakınım o 19 da kalmış herşeye hazırlıklı ol diyorlar
_Tazeanne Edaa1334 hamileliğin ilk aylarında yapıyorlar testi e nabızda yok mu tahliller kısmında cmv igG diye yazıyor
Farsl55- Edaa1334 ben detaylı usg de öğrendim bebeğin beyin gelişmişi durmuş beyni küçülmüş sonrasında bazı virüsle alakalı test istediler virüs saptandı bebeği etkiledi dendi
Farsl55- _Tazeanne bende pozitif gelmişti zaten ama doktor gebelikte olur dedi bizde önemsemedik şimdi bebeğe geçmiş
Edos123 Farsl55- avidite testi istediler mi? Birde bebeğe geçtiğini nasıl anladılar. Bu virüsü geçiren kişilerin çoğu sağlıklı doğum yapabiliyor bebeğe geçmiyor
Farsl55- Edos123 adivite yapmadılar sadece Cmv ve rubella baktılar pozitif geldi benimki beneğe geçmiş çünkü bebeğim organları bozuk beyin yapısı çok kötü dediler sonlandırmayı istiyor lar engelli olur diyorlar
Mucizem_01011 Farsl55- bence sen başka doktora git bu zamana kadar yapmamsta çocuk 6 aylık olmuş saçmalığa bak çocuk içinde canlı çap canlı sonlandırma diyo boyle saçmalık mi var
Farsl55- Mucizem_01011 aynen bende böyle düşündüm 5 doktor baktı hepsi alanında uzman aöa hepsi böyle diyor bende sonlandırmak istemiyorum çok üzülüyorum sporda engelli olur diyorlar
Sword Farsl55- başka hastanede yine yaptıt benim iki kere devlette pozitif çıktı başka hastanede negatif hemen aldırma
Farsl55- Sword sadece virüs olsa iyi ama 5 prf doktor gezdik hepsi beyin hasarı olduğunu söylüyor ve diğer organları da hasarlı
Sword Farsl55- bak aynı durumu bende yaşadım 6 aylık gebeyim ilk gebe kalınca bûn tahlilleri yapıyorlar orada negatif çıktı 15 gün önce tekrar aldı kanımı doktor pozitif çıktı iki gün ara ile iki kere aldı pozitif çıktı başka hastanede negatif çıktı başka güvendigin yerde kesin yaptı r
Farsl55- Sword pozitif çıktı aöa iş işten geçti bebeği etkilemiş çünkü beyninde hasar bırakmış gelişimi gerilemiş
Karan_ Cmv virüsü ne arkadaşlar bilmediğim için soruyorum. Belirtisi vs var mı ? Bana yapılmadı çünkü test