Blueberry0 söyleyim canım, yani alışveriş tamamlandı ama yıkamak ve hastane çantasını hazırlamam lazım hafiften. 2 ocakta izne ayrılıyorum inşallah.
Bebeğimin biraz kafası büyük, doktorlar sezaryen öneriyor, benim de aklıma yatıyor sezaryen, bakalım artık ne zaman olursa, sende durumlar nasıl doğum şekline karar verdin mi?