zeyzey00 5 haftalık hamileyim kan testiyle hamile olduğumu öğrendim doktor randevum 10 gün sonra . Daha önce gitmesem sıkıntı teşkil edermi
Mevaninannesiii zeyzey00 canm on günn sonra git ki hem kesen tam net görülsün hem bebişinn kalbini dinle🤗
zeyzey00 Mevaninannesiii Nisanurr Ya öyle kötü şeyler okuyorum ki pskolojim bozuldu işte gittim kese var bebek yok kese başka biryere oluşmuş felan çok taktım kafaya inşallah oluşmuştur rahimde . Kanama vs herhangibir skıntı yok 2-3 güne bi beta ölçtürüyorum
Nisanurr Kanama, lekelenme vs olmazda yada vücudunda daha farklı bi belirti sıkıntı olmaz zaten şimdi gitsende 10 gün sonra gel dicek o yüzden bi sıkıntı olmazsa 10 günü bekleyip git garanti olsun hem keseyi görürsün hem kalp atışını duyarsın ☺
Mevaninannesiii Eğer değerin iki günde iki kat artıyosa giç endişelenme. Ben de çok korkuyordm her okuduğumda ğsikolojm bozluyodu acaba dış gebelik mi acaba bebek yok mu acaba kalp atışı yok mu die. Çok şükür bugun 7. Haftadayız üç gün önce kalbini dinledk🤗
zeyzey00 Mevaninannesiii ay inşallah ya bende bir görsem kesede kalp atışını duysam içim rahatlayacak off 😔😔
AlininAysesii 4+5’de keseyi görüp, 5+5’te kalp atışını dinlemiştim ben, canın ne zaman istiyorsa o zaman git ☺️
Tugceibo Ben 4+2yken gitmiştim 552 çıkmıştı beta doktor baktı bişey gözükmedi hamilesin ama 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi 2 Ocak’ta randevum var şuan bende bekliyorum 5+3 canım folidoce diye bir folik asit verdi sende kullan istersen