36+3 olduk gece acikmamamiz felaket ötesi ve cikolatayla gecicek gibi degil cogu zaman gece 3de kalkip yemek yediğimi bilirim suan sadece 7 kilo aldim bebeğim 3200 kilo doktorum sana yaramiyo hersey bebege yariyo dedi bende o yuzden artik dusunmeyi biraktim ilk aylar hic istahim yoktu taki 15 haftaya gelene kadar sonra sürekli mutfaktayim doktora esim sordu sürekli açıkiyor neden diye oda bebek vitamin eksiği kalirsa yemek istermis anne vucudu o yüzden pek dert etmedim yemege devam dogumdan sonra o kadar hızlı gidiyoki kilolar benim ilk bebegim ama bi akrabamiz ta 150 kilo ilke dogum yapti suan kizi 4aylik dogum kilosu hic kalmamis hepsi kendiliginden gitmis yani sikinti etmeyin bebek vitaminsiz olacagina siz bi kilo fazla alin sonra zaten hepsi gidiyo hic kalmiyo dogum kiloların