Zeybal34 T nin altında çok dikkatli bakarsanız sanki bir koyuluk var. Kan testini 1 hafta daha beklemek istiyorum. Yarında ilk idrarla erken gebelik testi yapacağım. Resme tıklayıp hareket ettirirseniz sağa sola daha iyi anlarsınız.
Glcn2024 İlk bakar bakmaz direkt gördüm dikkatli bakınca anlamıyorsun ama ilk açtığımda net gördüm aşırı silik ama ben iki tane yapmıştım iki farklı test ikisi de aşırı kırmızı oldu bilmiyorum böyle olunca nasıl olur ama en güzeli kan vermek
HelloooMomy Zeybal34 aynen daha kesin sonuç alirsiniz ama kasette çıkıyorsa erken gebelik testinde hemen belirgin olur bence 🌸 sabah etiketleyin sonucunuza ☺️🙏🏻
Zeybal34 umrumdadegil anladım o zaman sabah ki teste göre hemen hastaneye giderim. Şimdide yapsam olur mu erken olan testi? Çünkü önceki gebeliğimde sabah yaptığımda daha netti.
Zeybal34 Suzan-5656 adetim şöyle ben 16 ekimde düşük yaptım 1.5 aydır da adet olmuyorum. 3 gündür de damla damla kan akıyor. Şüphelendim o yüzden. Bide geçen hafta ilk defa kendimi zorlamadan kahvaltı hazırlarken sabah bulantısı yaşadım.
umrumdadegil Zeybal34 ya ben ikindi vaktinde yapmıştım çok silik çıkmıştı fotoğrafta bile gözükmüyordu 1 saat sonra bakmıştım teste güvenemeyince akşam yaptım tekrar yine aynı çıkmıştı genelde sabah ilk idrarla yapın diyorlar ama ben dayanamadım 😂 seninde çıkar belki
HelloooMomy Zeybal34 ben hiç sabah akşam diye yapmadım valla evet daha belirgin olabilir ama varsa akşamda cikar
Suzan-5656 Zeybal34 anladım canım rabbim gönlündekini nasip etsin inşallah hayırlısıyla inşallah pozitif çıkar🤲❤️
Zeybal34 umrumdadegil 2 erken 2 kaset test aldım. Bak beni şüpheye düşürüyorsunuz aklıma giriyorsunuz 😂😂😂 dayanmak istiyorum.
Suzan-5656 HelloooMomy erken test almıştım bende öğlen yaptım hemen çıkmıştı anında iki çizgide çok net oldu