Arkadaşlar ben taze anneyim, çok da tecrübeli sayılmam. Bebeğime günde bir kez mama veriyorum. Onu da şu şekilde yapıyorum. Mamayı hazırlıyorum, buzdolabına bırakıyorum. Uyanacağı saati bekliyorum. Sonra buzdolabından biberonu çıkarıp sıcak suyun içine bırakıp biraz ısınmasını bekliyorum. Sonra beslenmeye geçiyorum. Ben doğru mu yapıyorum? Biberonu buzdolabında bekletmek doğru mudur? Bir gün beklese bir şey olmaz diyen de oldu. Bekleyince içindeki mineralleri kaybediyor diyen de oldu. Arkadaşlar siz nasıl yapıyorsunuz? Uygulamam yanlış mı?