Şubat 10-15 gibi doğar dedi doktor ama ben geçen sene yine hamileydim 8buçuk aylıkken bebeğimi kaybettim oğlum olcaktı şimdi tekrar oğlum olacak ama bu sefer inşallah sağlıkla kucağıma alıp büyütmek nasip olsun yani demem o ki neredeyse 2 senedir bekliyor gibiyim o yüzden vakit bana bir türlü geçmedi sizde dua edin nolur inşallah sizlerde sağlıkla doğurup büyütürsünüz uzun oldu kusura bakmayın 🙏