Merhaba kızlar,
Bugün 39+6 olduk çok şükür, çarşamba yani yarın yatışım var ama henüz suni sancı mı sezeryan mı olacak belli değil.
Doktor eğer seçmeme izin verirse sizce hangisini seçmem daha mantıklı olur? Hep normal doğum istemiştim ama nasip olmadı bugün de geleceğini hiç sanmıyorum zaten. Ayreten panik atak var bende, sizce hangisi daha rahat olur?