Aypare yok devlette hiç bişey söylemediler 1,5 saat uzaklıktaki nöbetçi doktora gittim
Doktorum bana geç döllenme demişti aslında adet tarihime göre ben 8+0 ım ama öyle değilmiş
Kese gördük sadece bebek oluşumu yok geçen haftada yoktu bebek oluşumu o yüzden o beni korkutuyor kese 20-21 cm gayet sağlıklıymış
Kese 25cm olduğunda eğer bebek yoksa ozmn boş gebeliktir dedi progestan vermedi eğer düşük yapacaksam bebek tutunmasın diyr normalde progestan kalp atışı duyulduktan sonra veriliyormuş