betularti1 hiç utanma bebeğin iyi olması için önce senin iyi olman lazım. Ben ilk bebeğimi maalesef kaybettim ilk gebeliğimdi tekrar hamile kaldım ve ilk başlarda o kadar korkuyordum ki sürekli hatta en ufacık belirtide her gün hastaneye gidiyordum ve bende utanıyordum doktorum da bana böyle demişti aslında annelik duygumuz başladığı için endişeleniyoruz ama kendini iyi hissedeceksen iyi olduğunu görmek sana iyi gelecekse hiç kimseyi ilgilendirmez git içini rahatlat ben hep öyle yaptım. Ama korkma emin ol şuan yaşadığın şeyler normal ❤️🙏🏻