aogoya tabi tabi devlette bakar acilde zaten hamileyim kanamam var derseniz ilgileniyorlar. Ama şimdi gitmeyi gerektirir mi bilmiyorum artarsa yada renk kırmızıya dönerse gitseniz daha mı iyi olur ki? Yani yanlış yönlendirmek istemem asla kararı siz verin :) benim o dediğiniz pembe akıntı mi kanama mı deyim o 3 gün geldi hatta pıhtı gibiydi bazı gelenler. sonra geçti bende önemsemedim normal hayatıma devam ettim bir kaç gün sonra çamur gibi kanamam oldu koştur koştur korkarak gittim hastaneye. Belki erken gitseydim bu kadar uzun süreli kanama yaşamazdım. Sizde gidin muhakkak bi muayene olun ama zamanı size kalmış :)))))💓