Es123123 inyernette sırınga ile ucu çekip çikarmak icin bi yöntem var bakabilirsin . Sut pompasida cikarir . Bebekler ilk zaman tam manasiyla emmemiyor ,o yüzden mutlaka her emzirme sonrasi sütü sagip kasik yada şırınga aparat sayesinde biraz daha içirip destekleyin . Fazla efor kaybetmemis olur . Özellikle ufak bebeklerde öneririm .ilk bebegim 2770 doğdu okadar cok sütüm vardıkı ama emip cekemiyordu süt kanalları şişip salınım yapamiyordu bende hem emzirip hem sagim vermeyöntemiyle aylık 1 kg aldı ve çok çabuk toparladı . Ama emzik ve biberon önermiyorum her bebek bir degil kimi tiksiniyor kimide ona alişip emmek istemiyor.