gokcetugumm 1 saatin içinde bile sürekli kasılma oluyor ama ne ağrı var ne sancı sancılar sadece karında sertlik toplanma oluyo sancı sonra mi gelecek acaba bu durumu yaşamış olan yada hakkında bilgisi olan var mı kızlar ?
Kaderrhamza gokcetugumm benim Bebek hep sertleşiyordu ama doğum yaptığım gün sol tarafa şişip sertleşiyordu beraberinde agrimda olmuştu bı saate sancım arttı doğurdum canım