Nesibe11 Merhaba hepinize ikili tarama testini yaptıran var mı sizce gereksiz mi ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
Mia0121 Nesibe11 Bende başta yaptırmam diyodum Ama doktor diyince içime bi şüphe düştü yaptırdım 3 lüyü falan yaptırmadım ama ikili temiz çıkınca.
karaguzelirem_ Benim doktorum kendisi istemişti yaptırmamı açıkçası fikrimi de sormamıştı ister misin diye kan verdim 3-4 güne çıktı sonucum çok şükür temizdi 🤲🏼
_Tazeanne Ben yaptırmadım Allah korusun öyle yada böyle bu çocuğu istiyorum sadece ense kalınlığını vs ölçtürdüm kan vermedim ama