Rumeysa-Tok hızlı gidiyor ben anlamıyorum valla,26mart diyor ama erken doğum olucak zorunlu sezaryen onun için martın başları diyebilirim bugün tam 24+0 olduk🎈🎈kuyruksokumuma ağrı girdi dünden beri yürürken bile zorlanıyorum arka taraflarım ağrıyor🥴sabahları iyiyim ne oluyorsa gün içinde oluyor çok ayakta kalıyorum sanırım,plasentamda alt segmentmiş bugün detyalı usg giricem tekrardan