1 ay önce kürtaj oldum 10. Gün kontrolüne gittiğimde doktorum tekrar hamile kalmam için beklememe gerek duymadı. Dün 2-3 damla kahverengi akıntı geldi bugünde öyle 1-2 damla oldu. Kürtajdan sonra adet olmadan ne zaman nasıl öğrendiniz kızlar hesaplamayı falan nasıl yaptınız yardımcı olabilir misiniz 🌸