7+3 günlük gebeyim bu sabah kalp atışını duyduk akşam yoğun bi akıntı hissettim tuvalette baktığım da iç çamasırım baştan asagı kan olmuştu ve hala kanamam devam ediyordu ama temiz kan hani bir yerinizi kesersiniz kanar ya öyle kırmızı kan. Hemen acile gittik doktor kalp atışı var kanama alanı yok araştırmaya git dedi oraya gittik oda kanama alanı görmedi kesen normal dedi kanama için normal değil ama sebebi de yok. Ağrım da yok ama hala kanama var yanı pet koydum o derece. Başına gelen var mı kızlar