Gamzelimmm_4 Carsamba gunu kontrole gidicem spirali cikartali 2 ay oldu ve adet gormeme ragmen kasik agrisi meme hssasiyeti karnimda sislik varr hala deniyoruz cocuk icin olsa bile 2 haftalik dir suan gorunurmu belli olurmu Acaba yoksa kist falan mi var
Nesfur41 Gamzelimmm_4 2 haftalık gözükmez çok zor kan tahlilinde çookkk düşğk değerle öğrennirsiniz ancak
Alpsmommm Gamzelimmm_4 ben şuan tam 1 haftalık hamileyim cuma günü kan testi verdim daha adetim 1 hafta vardı bugün sonuca baktım 14.10 çıkmış yarın doktoruma gidicem eğer 10 üzerindeyse hamilesin gel dedi
Alpsmommm tugcesakzci benim son adet tarihim 6 kasım ama kan testine göre bebek 1 haftalık değerim 14.10 🤣
Gamzelimmm_4 tugcesakzci son adet tarihime gore 2 haftalik cikihof iste adet gecikmesi falan yok 20 kasim son adet tarihimmm ama surekli kadik agrisi cekiyorum
Sermec27 Alpsmommm son âdet tarihinize Göre 4+1 haftalık hamilesin canım 1 haftalık gebelik olmaz gebelik her zaman son adet tarihine göre hesaplanır muhtemelen geç döllenme olmuş seninki 🥰
tugcesakzci Alpsmommm 4 haftalık hamilesiniz 1 haftalık değil böyle bir şey tıbben yok. Beta değerine göre hafta hesaplanmaz
Alpsmommm [silindi] ya hani bu tahlillerin arasında değer yazıyor ya işte 0-5 arası 1 hafta VS ona dayanarak dedim yoksa son tarihe göre 4 haftalık 🥰
Alpsmommm Sermec27 olabilir canım bakalım yarın doktor ne dicek ilk çocuğumu 5 haftalıkken öğrendim onda değerim 1713 Dü 🥰
Sermec27 Alpsmommm rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bthcg her gebelikte farklı seyreder zaten hayırlısı olsun 🥰
tugcesakzci Gamzelimmm_4 beta kaç çıktı da eminsiniz bu kadar? Tıbben yok çünkü yumurtlama çoğunlukla reelden 14 gün sonra görünür. Yumurtlama belirtileri yaşiyorsunuz büyük ihtimalle. Ya da üzerine adet görme yaşamışsınızdır bu da yine ortalama 4 haftalık yapar zaten