nurssmom Düşükten ne kadar sonra hamile kaldınız. Sağlıklı olması için ne kadar süre geçmesi gerekiyor ve yaşayanlar sonraki hamilelikte neler yaşadı?
Gmzesr Ben ilk düşüğümde adet görmeden hamile kaldım onunda kalbi durdu kürtaj oldum Haziran ayında 2 aydır tekrar düşünmeye başladım en sağlıklısı 6 ay ara verilmeli diyor doktorlar
aslansmommmm Bir kez adet gorup kaldim bazi doktorlar 3 ay diyor bazilari korunmana gerek yok diyor canm herkesin rahim toparlama sureci ayni olmuyor ama ultrasonda veya kanama vs gbi bir sorunun yoksa rahmin hazirsa yeni bir gebeligi kabul eder zaten