sseymaaa34 Bebh e2 nasıl oluyor geçen yıl bende vermiştim adetin 3. günü sadece ESTRADİOL 45.7 çıkmıştı doktor çok iyi sorun yok demişti. Ama değer 30dan başlıyormuş düzelteyim
Bebh sseymaaa34 size bakılan hormonun kısaltılışını yazdım e2 ozaman benim düşük ama doktor sıkıntı yok dedi info şase dıe bi destekleyici verdi 😢
sseymaaa34 Bebh o zaman düşük canım ben bu testlerin ne olduğunu bilmiyordum bile bekarken 1 sene içinde kadın doğumcu gibi oldum herşeyi araştırdım öğrendim didik didik ettim 🥺 Ama artar değerin çünkü 25 çıkmış sınır 30dan başlıyor 5 daha artsa iyi yine
Bebh sseymaaa34 inşallah yükselir canım gerçekten insan araştıra araştıra doktor oluyor 🥲 artsın dıe verdi demekki o infoyu bakalım işe yarıycak mı bu ayda umudum yok 😕
Bebh Benim gittiğim hastane taban 12 belirlemiş ama netten bakıyorum senin dediğin gibi hep 30 yazıyor
sseymaaa34 [https://imgyukle.com/i/yY2kz8] benim böyle çıkmıştı 3. gün. Ama doktor onu artması için vermiştir elbette. 25.6 çıkmış değeriniz. Bende ilk bilmediğim zaman 45 çıkan değerimin çok yüksek olduğunu sanmış korkmuştum. Biliyorsunuzdur belki bazı değerlerin çok fazlası da zarar 🤷🏻♀️
Bebh sseymaaa34 evet canım arastırdım yüksek olmasıda sıkıntı oluyormuş ama seninkine baktım gayet güzel maşallah 😊
Bircicekanne Bebh e2 adetin bu döneminde bu değerlerde olması gerekir referanslar her zaman doğru belirtilmez bu yüzden bunu bu konu ile ilgili sağlıkçıların değerlendirmesi gerekir