Zeybal34 Bu güne kadar yaptığın testlerde flaşh tutsam bile negatif sonuçta çizgi gözükmezdi ama şimdi yaptığım testte 3dk sonra alttan flaşh tuttuğumda çizgi gözüküyor. Hamile miyimmm?
Ozge2206 Zeybal34 olabilirsinizde olmayabilirsinizde yaşadıklarınıza az çok aşina olduğum için sizi ümitlendirmek yada hevesinizi kırmak istemem kesinlikle sizin için en sağlıklısı kan vermek olacaktır. Rabbim gönlünüze göre versin inşAllah vardır 🥰
Edakultur Bende çok silik bir çizgiyle öğrenmiştim daha yeni olduğu içindir hamilesiniz darısı benim başıma inşallah
limonvari Zeybal34 acile gidip bir kan verin inşallah vardır🥰 Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin hepimize🌸