bambiriver11 kızlar 37+3 oldum ilişkiden sonra aşırı bi belim agrıyor kendimi zorlamadığım halde , adet agrısı gibi beldeki agrı sizde de böylemi ?
Medineuyanik bambiriver11 ben 30 haftaligim canım ve başından beri bende hep oluyor , normaldir diye düşünüyorum açıkçası 🙄
Aypare bambiriver11 bende hamile değilken de ilişkiden sonra bel ağrısı oluyordu.. yalnız senin doğumunun yakın olduğu haftalar belden gelen ağrıya dikkat et canım..