Mayisss 38 haftalık olucam 00.00 den sonra, doğursam keşke bu gece ya beklemek işkence gibi dua edin doğurayim hemencecik
ucpprensesannesii27 Mayisss yok ya bu günlerin tadını çıkarın doğunca güzel duygular içine giriyorsunuz ama gaz sancısı uykusuzluk biraz zorluyor insanı uyuyun dinlenin bol bol
Byzlnz Mayisss ben 38+4 üm bugün kontrole gittim doktor herşey yolunda daha 10 günün var dedi bekleyemiyorum artık
ucpprensesannesii27 Mayisss hamilelik te dış ağrısı o kadar iğrenç bisey ki ne sprey kullanabiliyorsun ne ilaç benim geçen hafta sol dişim çok ağrıdı biraz tuzlu suyla gargara yapınca az da olsa hafifledi ağrısı
Moms_0809 Mayisss Parol içebilirsin tuzlu suyla gargara yap canım denedin mi Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda doğurur kurtulursun
Mayisss ucpprensesannesii27 şuan diş ağrısından uyuyamıyorum uyuyamadıgim için de başım şiddetli bir şekilde ağrıyor bende bilmiyorum ne yapacağımı doğmuş olsa en azından ilaç dlan birşey alırdim
Mayisss ucpprensesannesii27 ucpprensesannesii27 ucpprensesannesii27 çok geçmiş olsun canım bazen buz koyuyorum üzerine bende az da olsa uyuşturuyor