Mavisss21 Kızlar yardım edin. Bebeğim 15 günlük 2 gündür gaz sancısı var ve çıkaramıyor. Doktor damla önermiyorum doğal yol ile halletmeye çalışın dedi ama o kadar üzülüyorum ki masaj yapıyorum ama bi faydası olmadı ne yapmam gerekiyor ilk bebeğim.
ucpprensesannesii27 Mavisss21 sağlıklı ve bitkisel bi damla var doktorumuz onu önermişti biogia aslında gaz damlası değil bağırsak düzenleyici saatinde ve düzenli kullanımda gerçekten faydasını görürsün