Merhaba arkadaşlar geçen ay korunmayı bıraktık bebek olmadı bu ay adet zamanı Doktora gittim muayene etti ve hormon testi istedi bi sıkıntı yok ama kilo vermen lazım dedi kilolu biri değilim aslında. Gebelik istediğim için İnfo şase verdi bunu kullan dedi, aranızda kullanıp gebe kalan var mı?