Yigit_Yagiz_Moms aypersi bana doktorum boyatma dedi. Her iki gebeliğimde de boyatmadım çocuklarımdan önemli değil
Gldn1905 aypersi 17 haftalıkken bitkisel saç boyasıyla boyattım zaten düz renkti farklı işlem yapmadılar zararlı olabilir diye
bebeksu0 aypersi ben ombre yaptırdım saçımıda kestirdim doktorum izin verdi yediğin paketli gıdalar boyadan daha zararlı demişti 😂
Minigiim-vebenn52 Diplerden boyatılmıyor diye biliyorum ama hamilelikte dipte olsa uçta olsa bence boyatmayın
Zhra42 Minigiim-vebenn52 Bende saçımı kestirmek istiyorum ama kestirme diyorlar kestiren insanların bebeklerinde sorun yok ama bilmiyorum
Gldn1905 Zhra42 kestirdim de saçlarımı daha güzel uzadı ne bileyim ne alaka saç kestirmekle bebeğin sonuçta biz hasta değiliz sadece hamileyiz
Zhra42 Minigiim-vebenn52 Batıl diyoruz ama kestiremiyoruz yaa belimde saçlarım çok uzun hamilelik gibi bir planım yoktu bu ay kestiririm diyordum fakat neyse
Gldn1905 Pinark92 evet siyaha boyadım kapandı şimdi yine geldi de doğuma bir kaç hafta kala boyayacağım