Ya kızlar 19 haftalığım ama vajinam çok ağır sanki baskı varmış gibi bebek aşağıda hareket ediyor tam kasıklarımda. Normal midir makat geliş olduğunu doktor söylüyor mu geçen hafta acile gitmiştim e nabıza baktığımda rapor kısmına makat geliş yazmış yani ne demek oluyor