Mucizemses Kızlar 5+4 ken gitmiştim ilk kontrole keseyi küçük de olsa gördük 10 gün sonra geldi dedi kalp atışına bakalım dedi perşembe günü tam 10 gün oluyor randevu aldım 7+1 oluyoruz kalp atışı duyulur mu sizce hiç hamilelik belirtim de yok
Esra1965 Mucizemses selamlar. Bende perşembe 7+1 olacağım o gün kalp atışı dinlemeye gel dedi. İlk gebeliğim kürtajla sonlanmıştı inşallah bu sefer duyabilirim. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize. ❤️
Elisa93030 5+3te gittim kese vardı ama içi boş. 7.3te gittim bebekte vardı kalp atisida duyuldu. Bence duyulur