Hasadser Arkadaşlar benim patoloji de böyle yazıyor anlayan var mıdır bir sorun var mı bilgisi olan var mı?
Hasadser _ruyaninannesi_ düşük yaptım 15 haftalık bebeği de aldılar plesanta yi kürtajla aldılar sonuç bu çıktı ama ne olduğunu anlayamadim
Hasadser _ruyaninannesi_ gece suyum geldi hastaneye gittim yatırdılar su bitmiş bebeğin kalbi atıyordu sonra ikinci gece lavaboya gittim vajinamda bir baskı bir sertlesme hissettim bebek düşüyormuş sabaha doğru bebeği kendim düşürdüm ama plesanta gelmedi ve kürtajla onu anestezi yaparak aldılar patolojiye gidecek dediler bir aya çıkar sonuç dediler şimdi çıktı sonucum bu şekilde yazıyor suyun gelmesi sebebi açıklamada yazar diye düşünmüştüm ama bsy yazmiyor niye olduğunu hala çözemedim
Egemoms1303 Hasadser başınız sağolsun canım benim. Rabbim hayırlı vakitte sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 💜 Bişey merak ettim bebeği kendim düşürdüm dedin ya rapordaki ölçüler nasıl oluyor acaba
Hasadser Egemoms1303 bebek 15 haftalikti bir kap verdiler ikin buna diye bende oraya ikindim bir kaç saat sürdü bu durum geçen ay bu geceydi birden bebek kap içine düştü 54 Gr agirligindaydi oğlum doktor alıp götürdü sonra plesanta için kürtaj denildi ben Malatya Turgut Özal da oldum bu İşlemleri 😢 rabbim bir daha yaşatmasın kimseye vermesin bebeğimi iki gün sonra alıp toprağa koyduk İste
Egemoms1303 Hasadser oyy Yaradana kurban olduğum, kusura bakma üzdüysem. Ben evde oldu sandım nasıl yazıldı diye merak etmistim. 😔 Rabbim sabır versin inşallah cennette şefaatciniz olsun. 🤲🏻Hayırlı tez vakitte gönlünüze göre versin Mevlâm 💙
Masal-10 Hasadser Bende 19.haftada 100 gram oğlumu suni sancıyla doğurdum 😞 Plesenta dediğin gibi alındı patolojiye gitti Allah sabır versin canım kimselere yaşatmasın 🙏
Hasadser Egemoms1303 amin inşallah yok estağfurullah veren de alan da rabbim hayırlısı buydu demek ki demekten başka bsy diyemiyoruz😔
Hasadser _ruyaninannesi_ bebeğin suyu artık tamamen bitmiş zaten kalbi de kendiliğinden durur dediler iki gün antibiyotik verildi hastanede Rauf melekoglu diye bir uzman vardı başka doktora gittim gebeliği hemen sonlandırın dediler suyu bittiyse yaşam alanı da olmaz diye bende bekledim kıyamadım kendiliğinden durmuştu demekki düştü akabinde zaten
Hasadser _ruyaninannesi_ suyun bitmesi nedeni ile net bsy diyemiyoruz dediler 6 doktora daha sorduk gittik hepsi aynı şeyi söyledi ama kendinizi suçlamayın dediler ilk gebeligimdi zaten
_ruyaninannesi_ Hasadser benim de plasenta yaşlanmasi var ve çok korkuyorum senin sonucuna bakınca plasenta ilgili pek bir bilgim yok ama doktoruna sonucunu göster daha detaylı anlatır sana