4 buçuk ay önce düşük yaptım. 2 gün çekince test yapmıştım çıkmıştı. Şuan 3 gün gecikti ara ara kasık ağrım oluyo dün erken gebelik yaptım fakat çıkmadı kan vermeye gittim bi hafta bekleyelim garanti olsun öyle yaparız dediler ne düşünüyorsunuz gebelik varmi