Gzemguness Özür dilerim ama korkuyorum vajinamda hissediyorum oraya vuruyor bu ne şimdi? 21+4 haftalığım
Asiiye Evt bende de oyleydi o hatralarda sordum doktora birak bebek nerde rahat ediyorsa orda duruyor dedi sorun degilmis simdi 28 hafta icerisindeyim artik yukarilarda daha cok hissediyorum arada asagida oluyo da fazla degil
Aycann12 Gzemguness ya bende de öle oluyo 20+1 haftalığım tedirgin oldum tam kaşıklarımın üstünde hep oynuyo bu aralar göbeğindeki hissetmiyorum