Kızlar hayırlı akşamlar 35 3 hafta iken Kontrole gittim Nst sancim çıktı ve doktor bana yatış verdi serum aldim ikk başta tekrar nst de sanci gözüktü ama ben hiç hissetmedim ağrı sanci vs olmadı sadece makinede çıktı sanci kesici hap berdi 4 5 tan gün içinde ve akciğer geliştirici iğne vuruldum 2 gün hastane yatıp çıktım şuan iyiyim çarşamba tekrar kontrolüm var 36 3 bu sefer tahminen doğum ne zaman olur başına gelen oldu mu acaba