Bskylmz_06 Normalde sade türk kahvesi çok içemezken Gebeliğimin son ayında aşırı kahve düşkünü oldum ve telvesiyle birlikde içiyorum içmeyince eksik hissediyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı neden olur acaba
Kbryldz08 Bskylmz_06 ben ben oğlumda resmen fincanı yalıyordum teknesi için sonra oğlumda kahve sever oldu çıktı şimdi yine aynı ama kahveden kahveye de değişiyor kayınvalidemler çektirmişler bir kahve içinde öğütürler var hiç güzel olmamış yeni kahve alınca devam 😂😂😂😂
ruveyda123 Bskylmz_06 genelde telvesini içenlerde demir eksikliği olduğu için vücut onu istiyormuş sizde de var mı acaba ☺️
Esra_4774 Bskylmz_06 sade değilde orta gunde bı tane içiyorum bende 22+2 günlüğüz 🥰😋 hatta yapicam galiba şimdi canım çekti
Bskylmz_06 Kbryldz08 aynen bende öyleyim ya görenler şaşırıyor öylesine çok nadir kahve içerdim şimdi sürekli canım istiyor bebekde ayrı bi harakete geçiyor kahve içerken 😂😂
Bskylmz_06 ruveyda123 bende hep demir eksikliği vardı ilaç kullanıyorum aslında hatta bi ara duvardaki kireçi fln yemek istiyordum bu hamişlik çok değiştirdi beni 😂
Kbryldz08 Bskylmz_06 ben cinsiyeti öğrenmeye giderkende içmiştim göstermişti kendini etkisi var bence de bebekte
Bskylmz_06 Esra_4774 bende şimdi içtim en telvelisinden aklıma geldi bi sorayım dedim 😂 Afiyet şifa olsunn canın istemişken hemen kendine kahve ısmarla 🥰
Bskylmz_06 ruveyda123 çok da düşük değil dikkat ediyorum hayırlısıyla bı doğursaydım hiç gelesi yok bebişin 🥲
Bskylmz_06 Ugu324 o şekilde içmenize birşey dedimi peki bu zamana kadar ne olur ne olmaz diye hiç icmemiştim şimdi durduramıyorum kendimi 🤭
Bskylmz_06 ruveyda123 Amin hepimiz insallah 💕 zaman çok çabuk geçiyor vallahi ama şimdi gelesi yok gibi prensesin denemediğim şey kalmadı vakti vardır illaki ama şimdi sabırsızlanıyorum 🥺