Yyyyyyttttt 22 haftalık gebeyim bir kaç kere kan verdim şeker değerlerim normaldi bugün yemekten 1 saat bir ölçelim dedim 189-169 çıktı ? Yarın tekrar kan testi vereceğim ama korkuyorum sonradan şeker çıkar mı?
Kubra_haciomer Yyyyyyttttt şeker yüklemesi yaptırdınız mı? 1 saatte 140 ve altı olması gerek sizin yüksek çıkmış.
MugeBulut Stres yapmayın o da etkiler. Tatlı, karbonhidrat ve meyveyi azaltın hatta epey azaltın inş sıkıntı yaşamazsınız. Geçmiş olsun 🙏🏻🎈💐