Mutluluk71 ben ya ben, 13 haftalığım ama ilk haftalığımdan beri sürekli acıkıyorum asla tokluk hissim olmuyor, özellikle de akşamları sürekli ağzıma bir şeyler atıyorum ama bu aralar fazla şişkinlik ve hazımsızlık hissediyorum çok yememeye çalışıyorum ama kendimi durdurabilirsem tabii 🙄😂