Busragul52 Merhaba kızlar, 14.haftada bebeğim göstermedi kendini ama doktorum yüksek ihtimal kız dedi. Bu ayda cinsiyetin değişmesi olabilir mi? Yada cinsiyetin 14.haftada oluşmaması gibi bir durum olabilir mi?
sevgilikendim Cinsiyet oluşup oluşmaması diye bir şey yok. Bebek ana rahimine düştüğü ilk andan itibaren cinsiyeti bellidir. Sadece doktorlar bunu belirli bi haftadan sonra ultrasonda anca görebiliyorlar