Nilcan henüz kullanmadım ama ayrılanlardan aldım ben araştırdığım kadarıyla en kullanış o modeller tek başıma çıkmam gerektiğinde rahat olur birini önüme alırım kanguruya birini bebek arabasina vs ya da birisiyle çıktığımda yine ayırıp kullanırım,biri evde kalır birini götürmem gerekirse yine ayrılan mantıklı.3 tekerlekli olanlarda var ben de aşırı ağır.Önlü arkaları olanlar da kullanım süresi daha kısıtlı vs