MucizemUmut aclık 93 cıktı son 3 aylık kan sekeri de 5.1 cıktı gayet normal bugun tokluk verdım o daha cıkmadı yani e nabıza düşmemiş canım ama bunlar normalse oda normaldir bişey cıkmaz dedı aile hekimi 😂 vallaha bugun cikolata yedım 😂 idrarda cıkma sebebi idrar vermeden once tatlı yediysen aşırı fazla cıkarmıs bende 1 kutu dondurma yedim ama yinede kan verelım emın olalım dedi aıle hekimi de sordu onada dedım naptın gonca dıyor 😂😂😂😂 tekrar idrar vercem gıttım de yine aynı mı diye bakalım ne olcak yinede tatlı cok yememeye calıscam 1 ay kaldı vallaha dayanırım herhalde 😂